
Yleinen
Mukavaa kesää! Olemme lomalla.
Toivotamme kaikille oikein mukavaa ja mahtavaa kesää! Me palaamme lomilta taas työn ääreen 3.8., jolloin aletaan heti valmistelemaan Hollihaan Lastenjuhlia ja kaikkea muutakin mukavaa loppuvuoden toimintaa. Tervetuloa mukaan toimintaamme myös lomien jälkeen!